понеделник, 16 февруари 2009 г.

Alfa Romeo Canguro

2 коментара:

Miroslav Dimitrov каза...

Marto....

Davai...davai risuvai i shte q napravish tazi alfa. Profila nai-dolu mi haresa. Napravi seriq ot profilio - study on profiles. Shte izskochi neshto dobro i koeto da si struva da mu napravish hubav render. Produljavai taka i shte povishish kachestvoto.

Idea: Potursi v internet snimki na Alfa Romeo Mondial - pravena v Bertone ot Marcello Gandini. Vzemi malko inspiration ot onezi godini. Opitai se da go kombinirash s tova, koeto si napravil v momenta. Moje da si struva.

Uspeh i pak shte pogledna skoro :)
best,
miro

Deyan Denkov каза...

Zdravei Marto,

Bravo, Alfata izglejda dobre. Mnogo mi haresva skicata na prednicata 4-tata ot dolo na gore. Kolata suzdava mnogo dobro nastroenie, izglejda dosta sempla, koeto dobre na fona na mnogoto koli s presileni formi i linni v dneshno vreme. Dobre si reshil spored men da izvadish logoto ot reshetkata kato originalnia model, izglejda po visoka clasa taka, za men pone. Profila sushto izglejda dobre no samo dve neshta mi izglejdat malko stranni, ednoto e .4e liniata na poda se vdiga, ima ugul a drugoto e ,4e prosveta mi izglejda malak, makar 4e za nego ti si znaesh kakva ti e ideiata. Abe kolata shte se polu4i niama de da ide :)Za sega izglejda kato stil i useshtane mnogo blizko do originala koito e strahoten no zashto ne probvash i da porabotish malko v strani t.e. da ia butnesh ideiata edna stupka napred, kakvo bi bil tozi model ako e napraven za sledvashtoto pokolenie na Alfa. Kakva shte e sledvashtata stupka v razvitieto na stilistikata na Alfa.

Uspeh Marto!
Shte stane kolata.

Do skoro

Dido.